Galna hästar!

Hade intaget i går och det var svettigt må jag säga!! Flisan stod på bakbenen och hoppade runt som en tok, det värsta är att hon inte bryr sig om att man är i andra änden av snöret. Varre som brukar vara lugnet själv gjorde flera kapriolliknande skutt och jag höll på att tappa henne. Kopia sprang runt runt och vände sig åt fel håll hela tiden, och Curly blev upprörd för att Kopia var det. Didden piaffade in och Gulliver tog det lugnt som Ferdinand. Såg ingeting som kunnat trigga hästarna så, men man vet ju aldrig vad dom hör och ser för spöken. Man känner sig rätt liten mellan två stora hästar som far runt okontrollerat, och jag undrade vad fan jag håller på med egentligen??

Just känner jag bara - Zandra kom hem så jag får en paus!!

Kommentarer
Postat av: Lena

obehagligt.. var rädd om dig! själv skulle jag bara ta en häst i taget,ioch för sig har jag inte din hästvana,men man har ju trots allt mer kontroll då.

kram

2011-10-27 @ 14:04:06
Postat av: Vonne

Du har rätt Lena, man borde verkligen ta en i taget. Men man ska ju alltid vara så effektiv du vet ;) Kram

2011-10-27 @ 20:42:23
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Elin

sv; det var så många ivägen, och alla skrek så han hade inte hört ändå :(

2011-10-29 @ 13:20:42
URL: http://indmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0