Helg!

 I går var jag hos Mia på Roslagssalongen och klippte mig och blekte slingor. Underbart att bara sitta och bli omhändertagen och fika. Mia kollade i sin dator och jag hade inte varit hos henne sen 2006, på den tiden gick jag alltid dit. Ha ha.. jag har klippt mig sen 2006 men inte där och inte särskilt ofta. Efter klippningen åkte jag med Jack på innebandyträning och landande hemma i soffan vid åtta.

I dag fixade jag stallet innan frukost och sen var Thommy och jag en sväng till Täby och köpte present till Jonathan som hade kalas i dag. Jag sitter nu hemma ensam med vovvarna, Jack och Thommy är kvar hos Jonathan. Efter fyra timmar tyckte jag det var dax för någon att gå hem till hundarna, och det brukar bli jag. Kände mig ändå galet trött!!

I morgon blir det pyssel med hästarna, långis med hundarna och säkert städning! Men först en rejäl sovmorgon!

Trevlig helg på er <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du fick en skön sovmorgon :)



Lite nyfiken att se resultatet :)

Kram

2011-10-23 @ 15:40:17
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna

... och skitsnygg i håret är du :)



Kram

2011-10-25 @ 22:35:25
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0