Jodå...

jag kom ut och red Flisan idag, med sällskap av Anna och Elin. Jag måste säga att jag beundrar deras tålamod med mig. Vet inte hur dom ska stå ut i tre veckor!! Tack snälla... 

Ridturen gick väldigt bra tills på slutet då det blev lite väl mycket skritt ett tag och Flisan gick och laddade. När jag sen skulle börja trava var jag spänd och tog i henne för mycket, jag liksom gasa och bromsa samtidigt. Och Flisan svarade med att sparka bakut!! Det var inget svårt att sitta kvar i men jag blir ju så jäkla rädd och låser hjärnan. Nu har jag lite ångest inför morgondagen men jag MÅSTE på´t igen annars kommer jag aldrig vidare. Då måste jag våga släppa fram henne lite mer...släppa ner axlarna och....andas....

Bara att bita ihop och kämpa!!


Lämnade förresten Zandra på Skavsta flyplats i morse. Hon är nu välbehållen och installerad i Belgien, där alla är jätte trevliga och det är jätte fint. Hoppas på lite mer info framöver.

Nu är det väldigt tomt här hemma, saknar båda mina tjejer! Maddis som är hos Jimmy för det mesta och nu Zandra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0