Ställer av...

Flisan helt enkelt, hon får två veckors vila! Pratade med Zandra i går kväll och vi tog det beslutet tillsammans. Jag är otroligt tacksam att Elin tog sig tid och försökte hjälpa mig rida henne. Men Flisan är ju på ett jäkla humör då hon rider och jag vill inte riskera att Elin åker av. Själv varken vågar eller vill jag rida henne, man kan inte sitta på äggskal och rida sin häst det blir inte bra för någon. Så för att rädda min mentala hälsa ställer jag av henne. Jag orkar inte ha pressen på mig att jag måste rida henne.

Zandra kommer sätta igång henne så fort hon kommer hem, Zandra kan ju knepen och vågar pressa Flisan när hon försöker ta över och bestämma. Det får bli mycket pyssel med henne för mig istället och kanske lite Nh-träning.

Ett bra beslut?? Kanske inte, men nödvändigt för mig! 

Kommentarer
Postat av: Lena

Är det nödvändigt för dig, så är det rätt beslut! Jag skulle absolut göra detsamma.

Kram

2011-10-22 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0