Saknar...

Längtar efter mina gubbar så det värker. Jag vet, jätte fåningt för dom har bara varit borta sen i fredags. Men jag är halv utan min Ekman, han finns liksom alltid där för mig. Visst jag klarar mig bra själv men jag älskar att vara två.

Och Jack har jag aldrig varit ifrån mer än en lördag-söndag så det är jätte tomt hemma. Tjejerna är ju stora och har sitt och vill inte sitta hemma med mamma.
Men Ekman har hört av sig och dom har det underbart i 30 graders värme och ett stenkast från havet. Fint hotell med bra mat och massor att göra för Jack, jag hörde lyckan i hans röst när vi pratade i telefon i går kväll.
På fredag ska jag hämta dem på Arlanda!

Skickar lite kärlek till mina gubbar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0