Summerar dagen

Hade sovmorgon till halv tio, underbart! Sen tog Thommy och jag en tur i skogen med hundarna och plockade svamp, vi hittade massor av trattkantareller!! Efter skogen och nöjda hundar åkte vi och handlade, dels mat på Ica men vi var också till Hööks och köpte nytt träns, martingall och stalltäcke till Flisan. Hon måste ju vara fin i morgon då hon ska vara med på KM.

I dag var det också dax att hämta hem Zandra och Didden från skolan, Thommy åkte med mig dit. Sen blev det en kväll i stallet med Zandra, jag packade upp Diddens grejor och fixade inför morgondagen och Zandra red Flisan som kändes superfin!

När vi kom hem hade Thommy maten klar, en underbar svampsoppa till förrätt och sen potatisgratäng med fläskytterfilè. Allt smakade ljuvligt...

Nu sitter vi och tittar på tv men jag funderar på att hoppa i säng, ska ju upp tidigt i morgon och fodra och släppa ut hästar innan vi åker till Nibble.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0