Fick rys och en tår i ögat i dag..

och det var inte av obehag :) När jag kom till gymmet (Curves) i dag satt en lapp på mitt närvarokort, Yvonne du har vunnit ett pris. Sen möttes jag av Cissi som jobbar där med en stor kram och jag fick ett svettband, nagelfil mm och så sa hon att jag var ett självklart val. Jag fattade ingenting? Kolla på väggen sa hon då. Det finns en vägg på gymmet där det sätts upp fyra medlemmar varje månad, det kan vara allt från Biggest loser till månadens enegiknippe eller som jag då, månadens kämpe!! :)

  
Tänk att så lite kan göra så mycket, jag blev så himmla glad :) Jag brukar titta på den där väggen men har väl aldrig trott att jag skulle hamna där.

Kommentarer
Postat av: Lena

Gud vad du är duktig!

2012-04-04 @ 07:39:01
Postat av: Vonne

Tack :)

2012-04-04 @ 11:32:31
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Gå På Vatten

Grattis!

2012-04-05 @ 07:33:26
URL: http://gapavatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0