Helgen!

Hade en jättetrevlig fredagskväll med jobbarkompisarna, och vi åt och drack..och drack och åt.. :) Det blev en sen kväll och taxi hem på småtimmarna.

Här är det glada gänget :)


Lördagen blev en dag i vilans tecken, jag gick en långrunda med hundarna och tvättade lite men det var ungefär det ända också. det blev mycket tid på soffan.

På söndagen hade jag morgonfodring i stallet och utsläpp av hästarna. Mockade och fixade allt till våra två och sen tog jag en 3 km lång runda med hundarna i solen som faktiskt sken vid den tiden :)
Städade av huset på fm och sen tog jag en sväng till till stallet med Zandra och Robin som skulle rida tillsammans.

Zandra och Robin på Pepci och Boki.

Kollade även då Zandra red igenom Flisan på volten.


Och Flisan var jättefin :)

Kvällen spenderades i soffan med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0