Date i stallet!

I går (söndag) hade jag och Anna bestämt träff i stallet klockan två, ja vi får helt enkelt gör så nu för att ses överhuvudtaget! Vi har så olika tider i stallet eftersom den ena släpper ut då den andra tar in osv.

Det var ju helt underbart väder :) Vi red ut tillsammans, jag lånade Pepci. Vi fick en skön tur i solen på två pigga hästar! Efteråt blev den en fika i stallet :D En jättemysig eftermiddag helt enkelt!!

:) :)

Nu är Zandra och Flisan hemma igen, dom kom i går kväll och blir hemma till torsdag. Då åker dom tillbaka till Berga igen eftersom Zandra har stalltjänst! Zandra var alldeles lycklig över hur fint Flisan sköter sig och hur fin hon är att rida :) Jag är såååå glad för deras skull!! Och i morgon är det dax för nya skor på båda pållarna.

Ha en skön dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var så himla mysigt :)

Tack för en jättetrevlig eftermiddag i söndags.



Du är så mycket flitigare än jag med uppdatering av bloggen, hur hinner du med allt?

Kram <3

2012-02-28 @ 09:45:08
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0