Ibland kliver räddaren i nöden fram!

I helgen bär det av till Jennie Fröcklin, Zandra och Flisan ska vara med på dressyrkurs lördag och söndag. Turligt nog ställer Zandras pappa upp och kör dem dit då jag fegar när det är halt. Har ju inga andra att be om hjälp så jag är glad att han ställer upp. Nu kan jag bara stå  titta på och njuta och slippa oroa mig för körningen, underbart!! 

Zandra missar ju redan så mycket träningar under vintern pga att jag inte vågar köra i vinterväglag, så det är toppen att komma iväg. Det ska bli skönt då hon tar körkort, kanske blir hon inte lika feg som mig :)

Raport om kursen läggs naturligtvis upp här, med förhoppningsvis film och bil ;)

Här är en gammal bild när jag red Flisan hos Jennie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0