Hur går det då?

Jodå det har stått still på vågen vilket jag är super nöjd med, ni vet det är den där veckan i månaden som jag brukar gå upp två kilo. Så att vågen håller sig på plats är underbart, då kanske man kan gå ner lite till nästa gång jag väger mig :s

Det går jättebra med maten och det känns fortfarande lätt att vara lite nyttigare,  och att låta bli gris och ko är inga problem än så länge. Det blev en tårtbit hos Annica i söndags när jag var där och fikade, hon har ju fyllt år. Men den hade jag gjort mig förtjänt av efter tvåtimmars rundan med hundarna tidigare under dagen.

Det som är jobbigt är att min förkylning hänger kvar och jag hostar fortfarande som en tok då jag ska sova. Så jag får nöja mig med promenader tills det ger med sig.
Lite trist var det också att jag inte vågade mig ut med transporten i går kväll, så Zandra och Flisan fick hoppa över Per-träningen :( men vi får hoppas väglaget är bättre nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Gå På Vatten

Bra jobbat mamma!

2012-01-24 @ 14:29:46
URL: http://gapavatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0