Kaffe och plankan!

I går blev den en fika i stallet med Anna, Elin och Zandra. Jättemysigt att bara sitta och prata en stund :)
Saker och ting har ju en tendens att bli lite flamsigt då vi umgås och det slutade med att vi gjorde "plankan" i sadelkammaren. Anna har ont i sin rygg och jag skulle visa hur hon kan träna upp de inre musklerna. Situps är bra för de yttre. Ett gott skratt och en hämsk bild på mig blev resultatet, en bild som säkerligen kommer upp på Annas blogg. Elin fick oss att inse att livet blir så mycket roligare och lättare om man tänker positivt på allt som kan kännas lite motigt, och hon har så rätt. Det ska bli min nya livsfilosofi :D

I morse fick jag hjälp av Zandra i stallet med fodring utsläpp och att fixa till Flisan så det gick jätte snabb. Körde henne till tåget på väg till jobbet sen.

Jag har verkligen haft en toppen helg och hunnit med massor!

<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det var jättemysigt :-) o du har gjort på fint överallt i stallet... Hur i hela friden hittar du energin?

2012-01-17 @ 07:40:54
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0