Ledig fredag

Nu är Julen utslängd och det känns skönt. Jag tror alla granens barr ramlade av innan den kom ut genom dörren, torr som fnöske stackarn. I morgon ska Julgardinerna ner sen är det klart, då är det bara att invänta våren :) eller kanske inte..det är väl nu snön och vargavintern kommer, nu när det är försent och man lika gärna kan vara utan.

I dag var jag med när Gulliver skulle provridas av en familj från Finland.Vi åkte till ridhuset på Nibble för vår volt är kass just nu. Gulliver och Elin glänste när hon visade honom, och flickan som provred log från öra till öra. En urgullig familj med egen gård och uppfödning. Dom hade kollat på några ponnysar innan men fastnade för Gulliver såklart. Nu får vi hålla tummarna för att allt går som det ska. Jag var inte mycket till stöd som började böla ett par gånger då jag insåg att vår lille prins kanske flyttar. Otroligt att man kan få så starka känslor för en ponny som inte ens är ens egen. Men jag har känt honom i nästan sex år och han är en sån karaktär och underbart snäll att ha och göra med. Efteråt tog Anna, Elin och jag en välbehövlig fika i stallet!

Nu är det fredagsmys i soffan med Thommy och Jack, vi kollar på "Mission impossible 3" eller..jag tittar lite medans jag bloggar ;) Snart dags att hoppa ner i lopplådan för i morgonbitti är det utsläpp av pållarna som gäller. Nattis!

Kommentarer
Postat av: Sara

God fortsättning på dig med



Kram



2012-01-07 @ 08:50:23
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Elin

Tack Vonne för att du följde med ! kramar till dig !

2012-01-08 @ 22:45:21
URL: http://lindmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0