Nytt år..

nya möjligheter, nystart, nyårslöften...mm..mm.. ja varför inte? Det kan väl vara skönt att få känna nystart om det är vad man behöver, jag behöver det sannerligen! Nyårslöfte då? Jag brukar alltid ha någon slags plan för det nya året, men bara i mitt eget huvud. Jag lovar mig själv liksom. Jag tror det är lättare att inte säga det högt i fall det inte alls blir som man tänkt. Det är inte så att jag planerar året..haha, men vissa saker jag ska göra eller ändra på. Ibland funkar det ibland inte.

Jag hoppas i alla fall att 2012 blir ett bättre år för mig, 2011 har varit ett riktigt skitår på många sätt och en del bra. Om man går in i det med rätt inställning kanske det blir bättre?

Hoppas ni får ett bra år 2012!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har gett upp det där med nyårslöften... Allt det där om att äta nyttigare och gå ner i vikt, börja träna... Man orkar ju aldrig fullfölja. Så fort det tryter med tid saknar iaf jag den där sista viljan... Hopplös är jag... Men god fortsättning! Hälsa och välgång önskar jag dig min vän...

2012-01-02 @ 21:56:32
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0