Soffhäng hos mamma

Släppte ut hästarna och fixade till Didden i morse, det går otroligt snabbt när man bara har tre hästar att släppa ut och en häst att mocka och fixa mat till. Åt frukost men mina gubbar när jag kom hem, sen tog Thommy och jag en tvåtimmars runda med hundarna. Otroligt skönt väder med sol och minusgrader.

Ägnade sen eftermiddagen och kvällen hos min mamma, det blev både lunch och middag hos henne. Jag kände mig som en bortskämd soffpotatis, mamma är en mästare på att passa upp på folk. Det är knappt man hinner ta undan talriken från bordet själv.

I morgon ska jag lämna Didden hos Zandra på Berga och hämta hem Flisan. Så det blir ett par timmar i bilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0