Tungjoggat!

Försökte mig på att jogga lite i går kväll när jag tog rundan med hundarna, men uj så tungt det kändes! Har ju inte joggat ett steg på säkert tre veckor för den jädrans förkylningen jag dagit på så länge. Det fick bli en promenad i raskt tempo istället och det funkade utmärkt!

Försöker komma igång så smått igen, får ta det i lagom takt. Vore nog lättare i dubbel bemärkelse för kroppen om jag gick ner några kilo. Jag jobbar faktiskt på det också, mitt slutmål är att gå ner tolv kilo men jag är nöjd för varje kilo jag tappar. Det är ju hur det känns i kroppen som räknas.

Och just nu känns det lätt att vara lite sundare, vi får se hur länge det håller i sig denna gång ;)



Kommentarer
Postat av: Madeleine - Gå På Vatten

Ett kilo i månaden så är du där nästa år ;)

2012-01-11 @ 12:03:17
URL: http://gapavatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0