Snubbalde över en fantastisk produkt!


Genom en tjej på Curves fick jag höra talas om FitLine cellnäring, hela hennes familj dricker det och har fått en bättre hälsa. När hon hörde talas om mina gallsmärtor och många förkylningar rekomenderade hon detta till mig. Jag fick även provsmaka Activizern i en mugg, jag var väldigt skeptisk om jag ska vara ärlig med ok då jag smakar väl. Jag tog alltså den lilla drinken, och efter en stund fick jag ont i magen och huden blev alldeles rödflammig och jag kände mig allmänt konstig och fick sätta mig en stund. Alla får inte den här reaktionen men en hel del får det. Att huden blossade upp på mig beror på att blodcirkulationen kommer i gång.

Jag blev i alla fall övertygad om att den gjorde någonting med min kropp och tyckte det var värt att prova. Jag täcknade ett abonemang men en månads returrätt (pengarna tillbaka) om jag inte var nöjd med produkten. Sagt och gjort jag började med min morgondrink och kvällsdrink (supergott). Första natten vred jag mig i gallstenssmärtor som tidigare men det avtog dag två, efter tre dagar var jag smärtfri! Och jag har inte haft ett enda anfall sen dess!! Och jag äter precis vad jag vill utan att få ont. Jag är inne på min tredje månad med FitLine och känner mig piggare och starkare  än någonsin :D Jag trodde sånt här var ruffel och båg men det här funkar verkligen!! :D


FitLine cellnäring
Patenterade produkter med märkbara effekter. 

Lite info om produkten! (Texten är lånad)

Alla önskar sig vara friska och vitala in i åldrandet. Vi vill ha ett fräscht yttre och vi uppskattar det ungdomliga och naturliga. Fitlines produkter adresserar exakt dessa behov och ger både omedelbara effekter och långverkande resultat.

Grunden för en sådan produkt är forskning och utveckling och genom att använda den senaste teknologin har man åstadkommit patenterade lösningar. Ett exempel är FitLines® unika näringstransport koncept (NTC®) som säkerställer att näringsämnen och vitalämnen absorberas upp till 10 gånger snabbare och effektivare. Tillverkning enligt striktaste pharmastandard (GMP) garanterar produktens renhet och kompromisslösa kvalitet.

Produkter från Fitline är baserade på de senaste vetenskapliga forskningarna och visar märkbara positiva effekter.
En sund grund för hälsa, välmående och skönhet.

Vetenskapliga studier har avslöjat att även mat som anses som hälsosam, såsom frukt och grönsaker, inte längre innehåller lika mycket vitalämnen som de gjorde för bara 15 år sedan. Detta betyder att det uppstått ett behov av ett målfokuserat kosttillskott om vi vill bibehålla vår energi och ungdomliga kraft.

FitLine® serien är uppbyggd kring ett unikt cellenergikoncept som ser till att förse våra celler med exakt de vitalämnen som de behöver för att producera energi.
Näringsbrister av olika former undviks och vårt immunförsvar understöds kontinuerligt. Hjärta och blodcirkulation förstärks och åldringsprocessen fördröjs avsevärt. Det ger även direkt märkbara effekter såsom ökad fysiskt förmåga, ökad koncentrationsförmåga och ökad sexuell förmåga. Det ger även yttre effekter såsom bättre hy, naglar och hår. Detta gör att FitLine® blir en central bas i kampen mot åldrande och ett fundament för en framgångsrik affärsverksamhet.

Om du är intresserad kan jag berätta mer :D
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Sara

Antar att det var huden som blossade upp på dig å inte hunden...? ;)



Vad innehåller de där grejorna då?



Kram

2012-06-01 @ 22:36:58
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0