Besök på Berga 4/3

Som jag redan berättat var vi ute och hälsade på Zandra och Flisan på Berga i söndags :)
Jag utlovade ju lite film när Zandra rider Flisan och nu har jag äntligen fått upp dem på Youtube.

Men först lite bilder ;)

Långt där nere går Flisan i leran...Zandra är på väg att hämta in henne.


Söta lerdrottningen blev glad och ville komma in.


Det blev till att spola benen...något suddigt :)


Och så borsta öronen, Flisan var glad och trevlig fast Zandra och jag borstade varsin sida samtidigt :) Det var mysigt att pyssla lite med henne, saknar henne i stallet hemma.

Sen blev det ridning i ridhuset!







och en till..


och så andra hållet..


Zandra tycker det är en fröjd att rida Flisan nu, och är så mjuk fin och lydig. Visst finns det massor kvar att puttsa på, hon måste få till galopperna. Det är ju särskilt fattningarna som Flisan laddar för, men när hon blir starkare och orkar bära sig kommer det nog lösa sig. Zandra och jag är mycket hoppfulla :)

Till helgen kanske jag åker ut och hjälper Zandra med lite hoppning ;)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Jag vet inte varför jag bara får upp en film på bloggen, jag har lagt upp tre stycken! Eller kanske kan ni hitta dem på Youtube ;)

2012-03-07 @ 06:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0