Det är bara att rida på vågen..

av energi, lust och motivation som jag har nu :D Man vet aldrig när den tar slut. Curvesträning och raska långpromenader ger resultat! Jag känner hur kroppen sakta men säkert förändras till det bättre. Meningen är att promenerandet ska övergå i löpträning, ett av mina mål är ju Vårruset i maj. Och jag hoppas kunna jogga mesta delen i alla fall.

I dag blev det 3,6 km med hundarna och sen smet jag iväg till Curves. Ett annat mål är att träna minst tre gånger i veckan och gå/jogga så ofta jag hinner. Än så länge håller planeringen :) Det ska bli spännande att se vad vågen och måttbandet säger vi nästa mätning på Curves ;)

Humöret är på topp :D men just i denna stund är kroppen trött och vill sova...
Så natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är verkligen riktigt duktig! Vilken energi du har!

2012-03-08 @ 12:56:13
Postat av: Vonne

Tack lena :)

2012-03-08 @ 14:14:36
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0