Jag minskar!! :)

Åkte och tränade på Curves i dag, nu har jag tränat där i en månad och det var dags för vägning och mätning  igen. Blev lite besviken först då jag ställde mig på vågen och det bara var -1,5 kg, men vart väldigt glad när mitt kroppsfett miskat med 1,5% vilket är väldigt bra. Hon förklarade att jag nog byggt en del muskler annars hade viktnedgången varit större. Mina centimetrar hade minskat med hela 8,5, så visst händer det grejer :) Det känns otroligt bra i kroppen i alla fall och det är huvudsaken.

Det ända molnet på min himmel just nu är mina gallsmärtor som inte vill ge sig, får trycka i mig smärtstillande hela tiden för att ta mig igenom dygnet. Det i sin tur gör att jag tappat den energi jag haft på sista tiden och jag känner mig jätte trött i stället. Hoppas varje kväll att jag ska vakna utan den hämska värken och trycket i bröstkorgen, men varje morgon blir jag lika besviken...

Bara att kämpa vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0