Lite ont i kroppen..

gör det i dag, träningsvärk och ganska trött. Men jag har varit lite övertänd senaste veckorna :P I går gick jag 6,5 km med hundarna, Didden (häst) och Thommy efter jobbet, sen tränade jag på Curves. I morse var det först en runda med hundarna sen utsläpp i stallet och sen åkte jag direkt till Curves och tränade. När jag kom hem var det dags för nästa runda med hundarna på 3 km.

På eftermiddagen åkte jag ner till stallet och gick kyrkrundan med Didden, sen red jag ut på Pepci en sväng :)
En helt fantastisk dag i solen :) Ensamt men mysigt :) Thommy och Jack spenderade dagen i Åkersberga sporthall där det var aktivitetdag med Frisbee klubben.

Nu ska min gamla kropp få vila från Curvesträning söndag och måndag, men en långrunda med hundarna blir det i morgonbitti innan jag åker och hälsar på mina döttrar :)

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0