Lördagsbestyr

Släppte ut hästarna och fixade stallet i morse, sen plockade jag upp mamma på stationen. Vi åkte till Curves och tränade tillsammans, jag körde ett riktigt hårt pass så svetten rann, skönt!

Senare åkte Thommy och jag och lämnade Flisan hos Zandra på Berga, och så tog vi hem lilla Didden. Nu kommer Didden hem för gott och Flisan är där sista gången. Helt galet att tre år gått så fort!!

När jag kom ut i hagen för att hämta Flisan i dag så låg hon och sov i solen, och Varre höll vakt. Så himmla gulligt <3 Jag fiskade upp mobilen snabbt som tusan och tog en bild :)



Snodde den här bilden på Didden från Zandras Facebook, det är sista bilden innan hon åkte från Berga i dag.


Sötnosen!

När vi kom hem vårstädade vi tomten vilket var mycket välbehövligt! Jack och Julia hjälpte också till :)
Nu är det snart dax för middag!

Trevlig lördagkväll;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0