Solig eftermiddag :)

Slutade tre i dag och åkte ner till stallet i vårsolen :) Pysslade om Flisan ordentligt eftersom hon blivit försummad ett par dagar då jag inte orkat för jag inte mått bra. Hon är så himla trevlig just nu, trodde hon skulle bli brunstig när hon kom hem och fick släppas i hop med en ny kille. Men det har hon inte blivit konstigt nog. På lördag ska jag köra ut henne till Zandra på Berga igen, det blir troligtvis sista vändan dit för henne, Zandra har ju inte långt kvar nu.

Sen vet vi inte hur det blir efter sommaren, Zandra har ju sökt till Hippologen. Hon har inte all praktik/arbete som krävs än men man kan komplitera med sommarens arbete. Förhoppningen att hon ska komma in i år är väl inte så stor, men man vet aldrig och dom tyckte i alla fall att hon skulle söka. Om hon kommer in vill hon ha båda hästarna i närheten. Kommer hon inte in så blir det till att jobba och ta körkortet. Kanske kommer vi flytta hästarna till Sjöberg då Zandra har råd att bidra till stallhyran. Vi får helt enkelt se hur det blir, men kanske är det dax att röra på sig..

Här får ni en bild :)


Kommentarer
Postat av: Elin

SV; Tack Vonne :D det är superkul att fixa och trixa ! Om du skickar över lite bilder kan jag försöka med en ny till dig, är du sugen? ;)

2012-03-22 @ 20:34:52
URL: http://lindmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0