Heldag på morsdag

Tog med Mamma och Maddis på loppmarknad på Täbygalopp, min mamma älskar nämligen loppisar och auktioner och liknande. Vi hade en mysig dag i solen även om jag fick bita ihop för att stå ut bland all lump folk säljer. Inte riktigt min grej att vadra runt bland stånd en hel dag, men det gick riktigt bra. Jag bjöd på lunch och kaffe på Gallopcafeet och det var riktigt gott och mysigt :)

Senare blev det middag och kaffe hemma hos mamma med hela familjen, alltid lika gott och man går där i från som en stoppad korv!

Dessa blommor fick jag av Zandra


Jack uppvaktade mig med paket på morgonen, men han ville inte följa med på loppis så han blev kvar hemma med pappa.

En riktigt mysig morsdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0