Pigg och glad!

Äntligen känner jag mig pigg igen :D energin är tillbaka! Och det känns superskönt..

I går blev det ett Zumbapass i cirkeln, en ny instruktör men lika kul ändå :) Lite andra steg var det men man lär sig ganska snabbt. Nästa måndag får jag dock hoppa över Zumban för att köra Flisan och Zandra till Per-träning på Sjöberg. Zandra fick tyvärr tacka nej till dressyr för Jennie på torsdag, student på fredagen och vi har massor att göra! Men det går flera tåg.

På fredag tar alltså Zandra studenten så vi ska ha lite mottagning hemma på eftermiddagen/kvällen. och på lördagmorgon 7.30 sticker sonen och jag till Bodaborg på klassresa, det ska bli jätte kul! :D

En helg att se fram emot, bara nu vädret samarbetar på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0