Stolt och väldigt nöjd!

I går kväll var det alltså dax för Vårruset :) Både Maddis och jag kände oss frusna och lite otaggade, det var riktigt kallt! Men när vi stod i startfållan och värmde upp med Friskis & Svettis hände någonting. Vi vart jättepeppade båda två och jag gav allt jag hade. Vi joggade tillsammans fram till 3km sen orkade jag inte hänga på Maddis riktigt och tappade ryggen på henne vid 3,5km. Det var galet mycket folk och man fick sicksacka sig fram, men det var glatt och trevlig och jag gick bara några sekunder ibland för att krampen i vaderna skulle lätta.

Tillslut joggade jag i mål på mellan 26-28 minuter, en eller ett par minuter efter Maddis. En sån otrolig kännsla att ha klarat det!! :D För den som är van och duktig på att springa är det här en skittid men för mig att komma under 30 minuter var jättestort!! :D :D LYCKA!

Väl i mål åt vi den goda picknicken och den smakade ljuvligt! Vi satt tillsammans med Curvestjejerna och det var hur trevligt som helst.


Bilden är tagen innan loppet.

Jag vet inte var jag fick styrkan och energin ifrån att jogga så länge i sträck, med tanke på hur jag slarvat med joggandet på sista tiden. Visserligen går jag snabba promenader och tränar på Curves. Jag misstänker att cellnäringen (Fit Line) har gjort under med min energi och inte bara trollat bort mina gallsmärtor. Känner mig motiverad, pigg och glad!

Och det här har givit mig mersmak :D Har jag möjligen gått och blivit en ny människa?? Hahaha...väldigt bra mår jag i alla fall :P


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud så roligt Vonne! De där var ju en jädra bra tid, helt otroligt duktig är du, kram !

2012-06-02 @ 22:55:00
URL: http://lindmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0