Vilken helg jag haft!

I fredags tog Zandra studenten, en stor dag för henne och faktiskt för mig också. För det känns stort när ens barn når en sådan milstolpe i livet. Vi var såklart och tog emot henne utanför skolan :)


En överlycklig Zandra som fått stipendium för goda studieprestationer på 2500kr :D


Zandra och hennes kompis Ruby.

Sen blev det mottagning hemma me mat och fika för de närmaste.



På kvällen svidade Zandra om för att gå ut med sina vänner och fira!

Zandra och Felicia

Det blev en lyckad dag! :D


På lördagen var jag och Jack uppe med tuppen för att åka till Bodaborg med Jacks klass. Och vilken helg vi hade!! Så galet roligt!!, det var lite som fångarna på fortet och lite till. Det var många fysiska banor (celler) och en del kluriga att lösa och mitt lag var grymma!! Jag har ont i varje liten muskel men det var det värt ;)

Och det bästa av allt var att Jack hade så kul!! :D



Det var en del utomhusaktiviteter också, här skjuter Jack slangbella det var även sofairgun och pilbåge. Jättekul!!


Och här är hela ligan!

Det blev en otroligt lyckad klassresa, alla ungar var glada och nöjda och väldigt trötta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0