Nästan lite bakis!

Ja det är så det känns i dag. Tog i för kung och fosterland när jag tränade och det känns i kroppen i dag.

Hade svårt att somna i går kväll, vatten på gåsen funkade "sådär". Vaknade mitt i natten av att Chezzie skällde som en tok på något utanför. Ilsken och trött sprang jag upp och slet upp ytterdörren, där fanns ingen. Gav Chezzie en skopa ovett som väckt mig och somnade om.

När det var dax att gå upp kvart i fem i morse var jag lagom pigg..
Rök i hop med Thommy om en skitsak och så var den morgonen förstörd!

Hoppas att dagen blir bättre..


Kommentarer
Postat av: Anna

Din stackare :-( hopplöst när det känns som om det
Är anfall på alla flanker samtidigt. Kram!

2012-09-11 @ 10:57:05
URL: http://obergs.blogg.se
Postat av: Sara

Vilken trist morgon (och natt) du verkar ha haft, hoppas verkligen att dagen blir bättre

Kram

2012-09-11 @ 11:54:29
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0