Ingen sol på näsan här inte

Den sol som skulle skina på mig i helgen har jag bara sett genom fönstret.Har just avbokat Påskzumban på två timmar. Känns otroligt stressande att ligga sjuk under långledihet och vackert väder, varför är jag sån? Jag har vandrat mellan soffan och sängen och förbannat det virus som hindrar mig att göra de saker som jag tänkt.

På Påskafton tog jag lite piller och bet ihop och åkte med till mamma på traditionsenlig påskmiddag med hela högen. Men när man är sjuk tar det liksom udden av allt, ingenting är så kul eller smakar särskilt gott då man inte mår som man ska.

Jag önskar jag bara kunde koppla av och låta viruset ha sin gång utan att bli stressad. Jag kan ju ändå inget göra åt det.

Efter regn kommer solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0