Årets varmaste dag..

..kom och gick utan bad.

Vi ägnade dagen till packning och rensning, med lunch och fika ute på baksidan. Vi fick mycket gjort! Jag plockade ihop ett par kassar med leksaker till Marie och Anders. Dom ville gärna ha till sina barnbarn. Dom har ju två små killar så det passar ju bra. Jag rensade bland mina kläder, packade lite i köket. Och Thommy monterade ner vitrinskåpet i vardagsrummet. Nu händer det grejor!

I morse tog jag en runda med hundarna innan frukost, och dom fick bada lite. Galet varmt redan då. Vi får se vad vi hittar på i dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

skönt att veta vad man har att göra... ;)
Kram

2013-08-05 @ 16:09:18
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0