En arbetsvecka avklarad..

..och jag är precis lika fredagstrött som jag brukar vara. Tog en långrunda med hundarna efter jobbet, vilket väder! Tyvärr var det fullt med både ungar och hundar vid krossen, och jag hade ingen lust att gå ner och trängas. Så hundarna blev utan dopp i värmen. Alldeles för många som hittat till våran lilla oas.

Packade några lådor och försökte göra lite ordning i kaoset här hemma. Jag trivs verkligen inte när det är rörigt! Men det är bara att bita ihop, längtar efter flytten :-)

Kollade på en film med Jennifer Aniston, "Ryktet går" hette den, hon är en av mina favorit skådisar. Den var riktigt bra!

Nu lägger jag ner verksamheten för i dag. God natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

ojoj... Har det blivit fullt vid oasen? :(
Men det kanske blir så när hela området växer. Lite trist bra när det är så enkelt att å dit med hundarna. Härligt med helg änd. Vi kanske kan få en köpp om vi kikar förbi? Kramen
//A

2013-08-03 @ 09:50:26
URL: http://obergs.blogg.se
Postat av: Anna

Ojsan... vad det ramlade bort bokstäver... Lägg till där det kan behövas.... Ett "g", ett "a" och ett "å" :)

2013-08-03 @ 09:53:57
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0