Hälsade på våra ❤

Efter jobbet igår tog Thommy, hundarna och jag en sväng ut till Ängsholmen. Vi tittade till hästarna, dom verkar trivas :-)
Vi har aldrig haft dem på bete så här länge förut. Så det känns lite konstigt, lite som man lämnat dem vind för våg. Men så är det ju inte, de har ju daglig tillsyn. Dom är sex kvar där ute och våra går hem när Zandra kommer hem från Rhodos. Vi ska snygga till dem innan vi flyttar, och det behövs kan jag säga :-)
Konstigt nog är dom ganska tjocka båda två, jag menar med tanke på hur torrt det varit i sommar. Båda behöver banta! Och lite motion och arbete gör nog susen, men det kommer ta tid eftersom de vilat så länge.

Nu sitter jag på jobbet sen halv sex, körde ju Zandra och Robin till Arlanda. Önskade så att jag också skulle flyga iväg. Men det blir nog min tur någongång.

Nu arbeta!





Kommentarer
Postat av: Anna

Det är klart att det blir din tur. Flytta klart o när Zandra hat eget körkort. Då kommer din tid... Kramen!

2013-08-14 @ 22:35:56
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0