Hopplösa jag..

När jag måste gå upp på morgonen, känns det som jag kan sova hur länge som helst. Och i morse när jag fick sova är det precis omöjligt!! Så jag gick upp och höll Zandra sällskap vid frukosten, hon skulle iväg och jobba.

Det slutade med att Zandra fick övningsköra till sin buss i Åkersberga. Det har verkligen lossnat med körningen för henne, och jag är avslappnad bredvid.

Välbehållen hemma igen gick jag en skogsrunda med hundarna, mysigt!
Och nu sitter jag och tar en kopp kaffe.

I kväll ska vi på middag tillsammans med barnen hos mitt ex. Vi har inte varit hos dem sen dom flyttade till Fagersjö.

Ha en trevlig lördag!

Morgonens övningskörning!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk att jag fungerar likadant... särskilt när man är i jobbmood... under semestern är det andra regler :)
Kram

2013-08-10 @ 13:46:12
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0