Mycket tjat..

om våran flytt nu..

Men ni vet säkert hur det är när man längtar och ser fram mot något. Jag blir liksom uppfylld av det och kan inte tänka på annat. Det ska bli så himla kul!! Och i morgon får vi nycklarna :))

Men jag gör andra saker också. Den här veckan har jag tex intaget av hästarna för Zandra jobbar stängning. Zandra rider och fixar allt innan jobbet, sen tar jag in. Och igår kom Hasse-hovis och skodde hästarna, som har gått barfota hela sommaren. Inte mycket att spika i men Hasse lyckades iaf få på dem skor. Flisan var sitt bästa jag och sa inte pip, så skönt när hon visar sin finaste sida. Och Didden var som vanligt en a-ponny som Hasse sa. Vi är väldigt glada och tacksamma att Hasse vill fortsätta sko åt oss när vi flyttar till Sjöberg.

I går kväll var jag och Julia och Zumba, Julia har också fastnat i Zumba-träsket. Men det är ju verkligen så, man fastnar om man gillar dans att röra sig till musik. Och Zstudion är dom bästa! Att få röra på sig på det sättet är ju fantastiskt! Att älska att åka och träna.

I kväll blir det föräldrarmöte i Solskifteskolan, Jacks nya skola! Men det är en helt annan historia :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag står ut med tjatet :)... kul att ha något att se fram emot.
Önskar dig stor lycka på nya stället och att ni kommer att trivas i nytt stall...ja hästarna med förstås :)
Kram

2013-08-29 @ 16:53:54
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0