En dag i garaget

Med hjälp av Thommy, Julia och Jack fick jag massor gjort i garaget i dag. Vi går igenom varje kartong och påse som finns där nere, så det tar sin tid. Och jag är en samlare av rang, jag har sparat alla kläder sen barnen föddes, varje födelsedagskort de fått, alla skolarbeten och varje leksak.. så mycket minnen, så svårt att släppa taget. Inte konstigt att Zandra har svårt att slänga saker, hon brås väl på mig och min mor som är värre än mig. Men nu är det färdigsparat nu får det mesta åka till tippen, bara liite får stanna kvar. Varje litet klädesplagg har en massa minnen, så jag får lägga band på känslorna. Låter inte klokt va? Men det är sanningen. Samtidigt känns det skönt att rensa och nu är snart transporten fylld för tredje gången..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0