Skräp och gamla minnen

Vi har börjat röja i garaget nu, och vi har slängt tonvis med skräp. Men ni vet hur det är när man städar bland gamla saker. Jag dök väl ner i en låda och hittade fotoalbum som är från mitt ex men som han skickat med till mig, antagligen av misstag. Vi kände ju varandra flera år innan vi blev tillsammans. Det var bilder från den gamla goda tiden på Rydboholm, vi fick oss ett gott skratt kan jag säga. Vilka helt underbara minnen jag har från den tiden, inte mycket som är sig likt nu. Vi var ett gäng ungar säkert på 15 pers sammanlagt som hängde på gården. I alla olika åldrar och alla fick vara med, jag var en bland de yngsta. Det var allt från leka burken inpå sena natten, hångel i enkelrummet, kvällar på grönalund, hela dagar ute på sjön och slappa dagar nere på bryggan och en hel del timmar i stallet för oss tjejer.
En helt underbar tid! Här bjuder jag på en bild på mig från sent 70-tal.


Kommentarer
Postat av: Anna


Tänk att man var ung för så länge sedan... Jag menar när man börjar räkna år. Det känns ju inte så himla länge sedan man faktiskt var ung :-)

Hångel i enkelrummet? :-o

2013-07-02 @ 16:32:46
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0