Våtbastu

Kände ni av det som jag i går? Luften var som en våtbastu.. Det gick knappt att jobba, att stå och hårdlöda när det redan är över 25 grader inne är olidligt.

Gick till hästarna själv efter jobbet för Zandra jobbade från öppning till stängning. Slöa pållar i värmen, men väldigt fyndiga. Medan jag smörjer en häst passar två andra på att vända upp och ned på min tygkasse. I den har jag lite salvor och annat, plus en och annan morot vilket dem vet. Även fast jag knutit påsen fick dem ut allt innehåll på marken, busar!

Hoppade över Zumban och packade lite grejor istället. Sömnbristen gjorde att jag valde att stanna hemma. Tar nya tag på onsdag.

Underbara varelser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0