Lite om allt möjligt..

I går kväll hade varken Ekman eller jag lust att laga middag. Så är det ofta hos oss när det är sommar och varmt, man vill liksom inte stå och svettas vid spisen. Så vi sköt helt enkelt upp matlagningen och tog med oss hundarna, Jack och Julia och gick ner till krossen så hundarna fick bada. Svalkande att bara stå där och känna stänket från hundarna.

Vid sju var det som vanligt Zumba i Skavlöten, Julia hängde på. Så härligt att Zumba i kvällssolen, och väldigt svettigt!

Efter jobbet ska jag till Mia och frisera mig lite, måste gå lite tidigare eftersom Mia är i Wiraträsket som hon uttryckte det. Repetitionerna inför Wiraspelen är i full gång. Om du inte varit där kan jag varmt rekommendera det, packa picknick och köp en biljett. Man hamnar i en annan tid för en stund, underbart! En levande utomhusteater med hästar och allt.

Nu tillbaka till arbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0