Konsten att räcka till

Vart tog helgen vägen?? Känns som jag bara farit runt på olika ställen, utan egentligen fått något gjort själv. Ekman var ju borta hela helgen och jag hade svårt att få ihop markservicen. Det resulterade i skräpmat hela helgen. Skönt att slå ner häcken i soffan och bara goffa in, när man äntligen är hemma för kvällen. Jag har spårat ur med maten rejält, även om jag tränar flera gånger i veckan känner jag mig smällfet. Dax att ta tag i det!

Att inte äta fyrbentingar har blivit att jag slutat även med kyckling, så det är fisk och vegetarisk mat som gäller nu. Jag såg bilder på hur de behandlas och det tog tvärstopp!

Så vad gjorde jag egentligen i helgen då? Mycket åkande mellan stall blev det, Zandra jobbar ju lite på Sjöberg förutom sitt vanliga jobb och till Sjöberg kör jag henne. I lördags körde jag henne även till Justerö för att hon skulle hinna och jag ville se vart hon jobbar. Sen har vi Zandras kusar som ska tas om hand och vill in och ut. Hundar som ska motioneras och hus som ska städas. En son som kommer i kläm. Mycket hockey på tv som tar tid :)Och så har jag faktiskt en dotter i Handen som behövde mig i Helgen. Jag körde dem till Ikea för att handla lite möbler, trevligt att träffa dem en stund.

Men jag njuter av livet också, även om jag stressar. Zumban i går kväll var fantastisk. Elin, Zandra, Marie, Karin och hennes kille och Sara var där också. Extra kul när man känner fler som är med. I dag har jag träningsvärk lite överallt :)

Rörigt och långt inlägg, lite som i huvudet på mig :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk att det nästan alltid blir såna helger när gubben inte är hemma. Det var inte så rörigt... Jag hängde med ;-) kram!

2013-05-21 @ 21:57:51
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0