Ny bil!!

Efter säker ett halvårs övertygande av Ekman gav jag med mig att åka och titta på bil. Våran V40 rasade allt mer och det var dags för verkstad igen. Så vi tog chansen att byta medan vi fortfarande kunde få något för den.

Jag förälskade mig genast i en svart V50 årsmodell 2010. Blank fräsch och snygg stod den där och väntade på mig. Det är en diesel med dragkrok. Vi kommer halvera våra bränsle kostnader, då vår Turbo drog 0,9 och den nya 0,5 blandad körning. Den är även skattefri ett par år till. Känns underbart att sitta bakom ratten på denna i mina ögon skönhet :-) Men om sanningen ska fram skar det lite i hjärtat att lämna vitapärlan i sticket..


Kommentarer
Postat av: Elin L

Vilken snygging! Haha ja, mamma fällde en tår sista åkturen i den lilla blå ;)

2013-05-15 @ 15:42:54
URL: http://lindmans.blogg.se
Postat av: Anna

Mmmm... Fin är den :-)

2013-05-15 @ 17:01:55
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0