Städ och fixardag i stallet!

Åkte till stallet vid åtta, hovis kom och skodde vid nio. Zandra åkte på Pay and Jump i Underberga med Flisan, Zandras far var chaufför. Själv stannade jag i stallet och hjälpte till på vår fixardag! Vi snyggade till utanför och delvis inne i stallet, och kollade staket. Jag avslutade med att börja mocka ur vår hage. Herrejävlar så mycket skit!! Fortsättning följer under helgen. Masken är kollad,och våra hade mask så vi har maskat av dem. Så nu ska hagen tömmas på skit.

Hur gick det då för Flisan och Zandra? Den brunstiga hästen hoppade som en klocka på framridningen men stoppade en hel massa sen. Men Zandra var ändå nöjd i det stora hela :-) jag var inte med och fotade som jag brukar, så det blir ingen bild.

Men här kommer en bild på mitt sällskap i hagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0