Värsta gräsklippninngen ever..

Jack och jag var ensamma hemma i går kväll, och gick glatt ut för att klippa gräset. Gräset på baksidan var ganska långt, tjockt, fuktigt och med en hel del mossa i botten. Hur tungt var det?!! Jag slet som ett djur, svetten forsade, och gräsklipparen stannade en miljon gånger!! Var på väg att ge upp men envis som gris fortsatte jag till sista stråt. Och när jag äntligen var klar med baksidan, hade jag hela framsidan kvar!! Men den gick lekande lätt som tur var. Jack löste av mig då och då, han såg nog att morsan höll på att flippa ur!

Jag undrar om inte gräsklippning är Ekmans jobb i fortsättningen :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

Herre jisses.... Jo det är mansgöra.... Inte bara för att han är just en man. Men hur man än ser det så har männen ner muskelmassa. Kör inte slut på dig. Kram!

2013-09-10 @ 14:24:26
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0