Zumba Toning!

Jag slutade gå på Zumba Toning för ett år sedan ungefär, jag fick ju ont i min axel och armbåge och kunde helt enkelt inte hålla upp armen på det sättet. Det är ett helt underbart sätt att tona musklerna, om man gillar dans vill säga. Jag har ju tränat hårt länge nu och blivit starkare i axel och arm och i går testade jag toning igen, och det gick bra :)
Både Zandra och Julia hängde på och det var jättekul! Nu blir det mer Toning framöver, synd bara att det krockar med mitt Shapepass på tisdagar. 

Toningsticks (bilden har jag snott av Zandra)

I dag gick jag på Core eftersom det inte blev Shape i går. Lite likt men med fokus på mage rygg, och det är bara 30 min. Det känns lite kort när man är van att köra 60 min. Men det var jobbigt ändå.

Träningsmässigt har veckat sett ut så här hittills.
Måndag: Zumba Fitness
Tisdag: Zumba Tuning
Onsdag: Core
Vet inte riktigt hur resten av veckan blir, men något blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0