Bodycombat och Danceaerobic

Nu har jag testat två nya pass på Sats. Förra veckan var jag på danceaerobic, stor skillnad från Zumba. Här gjorde man en lång coreo på hela passet, och det gick snabbt som tusan. Första fem minuterna funderade jag på att smita, kände mig asgammal och klumpig. Men jag bet ihop och körde, och det blev riktigt kul!! Ikväll är det passet igen och jag har bokat, funderar på Zumba istället. Får se hur jag gör.

I går kväll testade jag Bodycombat. Ett konditionskrävande pass med mycket explosivitet koordination smidighet och styrka. Mycket boxning och sparkar! Roligt och svettigt, ett pass jag definitivt kommer fortsätta med. En timme med fullt ös :)

Måndag och tisdag har jag inte tränat alls eftersom jag haft ont i halsen. Har känt mig låg och orkeslös, men nu är jag på G igen! Känns skönt :) 
Humöret går upp och ner, men det är väl så när framtiden är oviss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0