God morgon!

Första natten med Sidney har gått jätte bra eller........... det beror på hur man ser det. Den var lyckad för Sid iallafall!
Ingen hund i sängen var det bestämt!! Och vi kämpade, och höll ut länge..........det gjorde Sid också. Att ha en underbart söt hund som sitter 20 cm från ansiktet och gnäller sitt yngkligaste gnäll och vill inget annat än sova hos dig, det är terror!
Han försökte komma upp oavbrutet, sängen han fått som stod bredvid min var helt oitressant. När husse somnat och jag var dödstrött och Sid hoppade upp och sträckte ut sig bredvid mig låtsades jag sova...............
Sen var han i koma hela natten, hansov som en stock! Det gjorde inte jag inklämd mellan hund och husse, men vad gör man inte för de ögonen..........
Jag ska bättra mig jag lovar!

I morse var det en pigg hund som var överlycklig att komma ut på tomten kl.7.00 och leka med sina saker medans husse och matte gjorde frukost.
Sen fick jag och ta morgon promenaden själva och det var underbart........
Det var så där klassiskt, solen sken och fåglarna kvittrade och det var varmt och skönt. Jag släppte Sid lös i skogen och det gickhur bra som helst. Han är otroligt följsam och lyhörd när han inte har hela familjen att hålla reda på. han hade
 stenkoll på mig hela tiden
.
Kommer du matte?

Nu ska vi snart ner till stallet en sväng, spännande vad han tycker om det. Rapport kommer senare..........


Just det! Jag vill passa på att tacka hela familjen Pöntinen för det fina avskedskalaset för Sidney igår. Det bjöds på kladdkaka och grädde, och det var fantastiskt gott!
Hade velat ha en bild på er och kakan här, men jag glömde ju helt bort att fota. Men en bild på hundarna har jag iallafall.

Tusen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0