I morgon.....

onsdag ska jag och Sidney till Waxholms brukshundklubb, vi ska dit och skriva in oss för höstens kurser och träffa lite folk och hundar, kanske ta en fika. Nathalie och Leia ska också följa med, troligtvis kommer Ylva med Ella också. Det ska bli så skoj att gå kurser igen, det var så länge sen. Nu byter jag klubb också, förut gick jag till österåkers bk, så det blir helt nytt.

Den här killen kommer vara stiligast på klubben ;)

På kajen i Waxholm i sommras, Sid fick sin första egna mjukglass!

Kommentarer
Postat av: Anna

"tålamod är en fiskares bästa vän"... och jag som aldrig fiskar... Kan det vara därför jag saknar det tro? ;)

Hoppas att ni får det kul i kväll!

Kram

/A

2009-08-26 @ 11:27:05
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0