Smärtfritt!

Stallmötet gick riktigt smärtfritt utan några större protester, lite grymtande från vissa men det hör ju till ;)
Vår nya grupp består av: Mig, Anna och Eja och så deras döttrar Elin och Mikaela. Det är sju hästar i gruppen men Didden kommer ju bara hem till lov och långhelger, och då är ju även Zandra hemma.

Sitter och kollar på "Kate och Leopold" en riktigt romantisk film som jag sett ett antal gånger. I morgon ska jag till stallet på morgonen......nja iaf på fm, sen har jag lovat att hälsa på min mor.


Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Jag är lite förvånad över hur smärtfritt det gick :D

Skönt att Eja stod på sig i sitt beslut och redogjorde för hur hon vill ha det med sina pållar...

/A

2009-08-05 @ 12:33:56
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0