Snö.....

Äntligen lite snö! Släppte ut hästarna i morse och snön yrde för det blåste en del, men det var riktigt mysigt för det var så ljust. Hoppas det får ligga ett tag nu, men det värsta är att min Doris varken är broddad eller har snösulor. Försökte brodda i helgen men hålen är förstörda, och gängtappen gick inte att få ned mer än en liten bit.
Måste göra ett nytt försök i kväll om jag hinner.

I kväll ja.....då är det stallmöte, ett möte jag inte ser fram emot. Vi ska rösta om ny medlem och vi är inte överens.........

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Tar tackslamte emot hjälp (om vi orkar) med däcken... Men jag kommer inte att hinna rida lektion idag. Klara gjorde sig illa på fm då Raoul skulle ta en prommis innan han åkte på möte. Klara är blockhalt på sitt högra bakben och det låter "klonk" då jag rör det. Hon halkade bara till precis ute vid grinden... Hon är ju så gammal nu, hon orkar väl inte hålla ihop längre.Måste ringa till vetten och få en tid för röntgen. Usch det här är skitjobbigt!

/A

2009-12-16 @ 12:08:32
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0