70 cm avklarat!

I går kväll tog jag mig över 70cm på Doris, jag har aldrig förut hoppat så högt! Ja för mig är det högt iallafall, men höjden kändes inte så farlig när man väl hoppade. Det värsta var det psykologiska innan då jah visste att det var 70cm, jag tog mig över två gånger med skräckblandad förtjusning efter att Doris vägrat två gånger, antagligen för att hon kände min tveksamhet. Tyvärr eller kanske är det tur? så blir det ingen bild på händelsen, en liten bild på lägre höjd dock. Anna verkar ha kommit över sin rädsla och såg säker ut, men hon är också sjukt mycket bättre än mig på det här med hoppning. Jag var skräckslagen men envis och gjorde det iallafall, så lite stolt är jag nog allt. Och efteråt känns det fantastiskt bra!

Här är ett skutt på kanske 45cm


Det finns en filmsnutt på mig när jag hoppar 70cm, men jag är inte riktigt redo att visa den än.Jag ser nämligen ut som en köttbulle till häst, dessutom hoppar jag inget vidare.

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Du har absolut ingeting att skämmas för. Jag tycker att du är jätteduktig!

Tack för filmen... den har jag lagt upp :)

2009-07-23 @ 13:05:38
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: p,

det är superbra, vonne! :D du har inget att skämmas över, det är bara att kämpa på. och så säger jag som jag sa till anna; nu är det bara 20 cm till så är du uppe på LDnivå! :D

kram!

2009-07-24 @ 13:40:24
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0