Sista arbetsdagen .....

före semestern som är väldigt efterlängtad. Det ska bli så otroligt skönt!! Och vi hinner bli klara med jobbet vi kämpat med hela veckan, det känns bra. I går kunde jag gå hem redan strax efter fem då vi insåg att vi hinner göra klart det sista idag. Så jag hann umgås med familjen och tog en snabb sväng till stallet. Thommy flög till Norrland på förmiddagen och blir borta hela helgen, han ska tävla med sina "plastlock". Så nu är jag gräsänka igen då, ska ha en lugn och skön helg med härliga promenader med Sidney. Och så blir det kanske en liten ridtur med Doris som har haft lite semester.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh... vad avis jag blir... Har du redan fått avsluta ditt sista arbetspass inför semestern?! Jag har några punkter kvar som jag måste bli klar med innan jag får gå :(

#julilönerna

#arbetsgivarintyg

#kvittoredovisningar/utlägg

#leverantörsbetalningar

Hmmm...jag har ca 3timmar på mig att bli klar... fixar jag det eller inte??? ;)

CU!♥

2009-07-10 @ 13:44:31
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0